2009-09-03

Det är lite mycket nu...som vanligt..

Status just nu är som följer:

Fin i håret. Jag har Sveriges i särklass bästa hårfrisörska!

Alla figurer till banan är fastställda. Rätt mysigt att dejta sin man i ett förråd när regnet öser ner. Tyvärr Gammis kunde jag inte göra dig till viljes fullt ut när det gäller färg.. Men jag försökte.

Svågern stackarn har brutit benet. Så kan det gå när man dansar på bordet.

14 timmarsdag igen och kvällen får ägnas åt att snabbt fixa det nödvändigaste. Ni vet, tvätta (Jag har Gudskelov två maskiner) köpa kattmat åt gaphalsen och damsuga upp jorden från krukan som farit ner i golvet. Gaphalsen igen misstänker jag.

Ser fram emot en kort arbetsdag i morgon med dator och TV fri afton, det var länge sedan och kvällen ska vi ägna oss åt varandra. Inte en unge, fiskespö eller pistol så långt ögat når. På lördag drar det igång igen men fredagskvällen är helgad. Bara så att du vet KP:-)

Klurar och funderar hit och dit när det gäller jobbet, jag får se helt enkelt. Nog om det. Tack o lov för en vettig chef.

Åt raggmunk idag vilket inte är så smart när man äter LCHF. Men gott. Värre har man väl syndat.

Status som sagt.. och ni..jag läser era bloggar, försöker hinna kommentera men misslyckas ibland.

Hav överseende med det.

3 kommentarer:

Lennart sa...

En gång då jag, något berusad, dansade på ett bord höll jag på att trilla ut genom ett fönster. Men en tjej högg tag i mitt ena ben så jag ramlade på henne istället. Hon blev lite öm i kroppen men var glad ändå.

Pangbruden sa...

..Tror jag det:-)

Uffe sa...

LCHF? Är det nått lag i ryska hockeyligan?