2009-09-20

Till sist..

Resten av dagen gick i slöhetens tecken. Hämtat kraft, för i morgon ska jag arbeta. Vanlig vecka stundar och de flesta av veckans dagar är jag sällan hemma förräns sent vilket gör återhämnting under helgen viktigt.

Jag skulle inte orka om jag dels jobbade hela veckor, var engagerad ett flertal av veckans kvällar för att därefter slita ont hela helgen. Nej en del av helgen bör man avsätta till rekreation. Åtminstone jag.

Läsa, småplocka, hänga på skytteforum, prata i telefon med eftersatta vänner och fika lite har varit min syssla denna seneftermiddag.

Resten av kvällen blir knappast mer avancerad än så.

Så kan en vanlig dag i en Pangis liv se ut, om hon inte är på tävling vill säga..

Vilket, när jag tänker efter, är mer vanligt än det här:-)

Over and out!

2 kommentarer:

epsilon sa...

Härligt att vara frisk igen förstår jag. Gå bara inte tillbaka för tidigt men du är förstås efterlängtad - navet som allt snurrar runt.

pangis sa...

Jag är i rätt hyfsad form så det är inga problem:-9