2009-09-14

En dag som denna

Det är banne mig inte lätt att komma igång och jobba en sån här dag.

Dagen började uselt.

Letade i förtvivlan efter min bilnyckel i morse. Hittade reservnyckeln men där krånglar "larmblippen" så det tog en stund innan jag fick den att starta.

Kommer till jobbet en halvtimme för sent och gör upp med min chef att han kanske måste köra hem mig i eftermiddag om inte bilen startar. Ev t o m hämta mig i morgon.

Har fått mail av KP som skriver att min bilnyckel låg i hans bil.

Why?

Så i skrivande stund vet jag inte om jag tar mig hem eller ens om jag tar mig hit i morgon.

Det enda jag vet är att jag ska åka till Dubai i slutet av oktober, åka skidor här och roa mig kungligt en hel dag här Där vi t o m kan simma med delfiner i Dolphin bay.

Jamen är det så konstigt att man inte kan arbeta en dag som denna

:-)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh... så UNDERBART!!!
Jag vill också följa med!!

Miasomvilltillsolen

Lennart sa...

Jag har det enkelt, låser min dörr hemma och sätter mig på spårvagnen. Slipper tänka på både bilnyckel och körande.

Eskortflickan sa...

Underbart med Dubai!! Men du, Pangis, och nycklar...Ni har en del gemensamt du och Bästaste, helt klart. Själv är jag tillbaka efter en vecka på Korfu, ljuvligt har det varit:-)

mattias sa...

Dubai låter ju underbart det Pangis! Nåt att se fram mot när du har tunga arbetsdagar!!

LJ Media sa...

Jag gör som Lennart, men väljer bussen i stället.
Dubai blir säkert en härlig upplevelse!

pangis sa...

Eskort..Välkommen hem, ja bästaste och jag är inte helt olika:-) Men tänk så bra det går när vi irrar runt på semesterresor ihop..vi har djup förståelse för varandra:-)

pangis sa...

Dubai blir om inte annat en annorlunda upplevelse..