2009-09-25

Helgtankar

Aldrig har väl en helg varit så efterlängtad som denna. Den här förkylningen gör mig inte bara irriterad jag är även trött.

Ser fram emot i morgon när jag får sova så länge jag vill och behöver. Troligen vaknar jag tidigt men det spelar ingen roll. Att få såsa runt i pyjamas är vila nog.

Solen skiner och jag ska fara ner till skjutbanan om någon timme. Skjuta lite och dejta försvarsmakten. De som vill hyra banorna ni vet.

Lönen har trillat in på kontot och innan den trillar ut igen ska jag hamstra godsaker till mig och teensen i helgen. Om de nu behagar att vara hemma vill säga.

KP raringen ska fiska, vad annars;-) Gäddfestival i Kil. Kan ni tänka er det, när han har en egen Gammgädda här hemma:-)

Fin fredag alla!

2 kommentarer:

epsilon sa...

Haha Gäddfestival- vad händer?
I Kil Värmland?

pangis sa...

Massa båter tömmer Södra fryken på gäddor:-) Trollingtävling helt enkelt