2009-09-08

Mer Pangiskt svammel

Ok jag erkänner liite hypokondrisk kan jag väl vara stundom. Men i grund och botten är jag en kärnfrisk och framför allt stark person.

Men.

Jag har ont i min högerarm och det stavas datorn. Fingrarna börjar domna så när schyssta chefen återkomemr från sin konferrens ska jag be om att få gå till företagshälsovården och prova akupunktur. Jag är ingen älskare av värktabletter i tid och otid.

Gårdagen inleddes med att vi skulle fara till Jula och köpa ett nytt tändstift till min gräsklippare. Den slutade med att vi hamnade på k Rauta och inhandlade den nya badrumsmöblen som får ersätta den som jag slog sönder.

Nej inte i ilska utan i städiver:-)

Eftersom jag inte har Sveriges fetaste plånbok slog jag till när det visade sig att de hade ett ypperligt erbjudande på en nätt liten sak.

Man bugar sig.

Jag gnetar för att kunna resa till Dubai förstår ni och som det ser ut nu så kommer vi faktiskt iväg.

Vilket föranledde årets första leende från Fjunet som annars är en allvarlig ung syndikalist:-)

Vad vi ska göra i Dubai?

Åka skidor..

Vad annars:-)

2 kommentarer:

Doc sa...

Var försiktig med datorn om du har ont i armen, det kan snabbt bli värre. Jag har fått lära mig att byta med vänster då och då.

När åker ni till Dubai? Är det jobb eller nöje? Hälsa min kompis Olle som jobbar där :-)

Pangbruden sa...

Troligen 29/10 och det är bara nöje.. Ska hälsa på kompisar..och ja vi hälsar på Olle:-)