2009-09-08

Om pussar i Dubai.

KP raringen är rätt kär i mig. Vilket är rätt åt honom. Och ja, känslorna är besvarade.

Vi är rätt "påiga". Vi tar på varandra, pussas mycket och håller gärna handen. Lite pinsamt kanske men ett bra sätt att vårda en kärlek som ska hålla i 40 år till.

Därefter är det inte så noga:-)

I gårdagens Lonely Planetutgåva om Dubai från Aftonbladet, som jag omedelbart rusade iväg och köpte, stod det att läsa att man inte fick vare sig pussas offentlig eller hålla handen i det landet.

Dylikt kan ge fängelse.

Hur f-n ska vi fixa det??!!

5 kommentarer:

Doc sa...

Att vara nykär efter 40 borde vara obligatoriskt. Jag känner igen mig så mycket i er.
Alltså... ni får väl låta bli att puss offentligt. Skaffa dålig andedräkt eller något.

Anonym sa...

Hihi....
Dit kan inte vi heller åka i så fall!!
Fy fattig.. eller så får ni smyghångla.... spännande!

Miasomharsemestratklart

Lennart sa...

På tal om något helt annat. Var vinet i din smak? Var det det du hade druckit tidigare?

pangis sa...

Vinet var mkt gott..Jag tror att det är det jag druckit tidigare!

Monica sa...

men ska ni äntligen åka gu va kul ;)