2009-08-31

Fortfarande ung...

På torsdag har jag äntligen tid för klippning och färgning av rugguggleboet på mitt huvud. Jag skall åter få ett hår.

I tanken hade jag bestämt mig för att klippa det kortare och färga det mörkare.

Men.

KP raringen ville inte det. Inte än. Han tyckte jag skulle ha håret långt och blont ett tag till.

Jag är forftarande för ung för kort mörkt hår enligt honom.

Om ni undrar varför jag älskar den mannen.....

Sen hade jag ju inga svallningar så jag kör väl på blondiestuket ett tag till då..

:-)

7 kommentarer:

Monica sa...

hahaha varför vill alla att man ska ha ljust hår och långt??
Jag trotsar jag har kort och ljust ibland!!

sand mellan tårna sa...

haha... vilket härligt inlägg. Första gången jag snubblade in här och då lämnar jag såklart ett spår efter mig.

jag har också långt blont hår, och trivs med det!

Kram!

Eskortflickan sa...

Skönt med lite lyft på frisyrfronten! Själv klippte jag mig i lördags och min dotter höll på att skratta ihjäl sig...Frisören (som jag inte kommer att återvända till) anlade en slags pottfrisyr a´la engelsk förtorkad grå mus...Ja, inte må jag ha nåt hårsvall typ Miss World men HAR INTE FRISÖRER NÅN KÄNSLA FÖR HUR DET SER UT OCH NÅN SORTS YRKESSTOLTHET????

Puh...

Pangbruden sa...

Eskort..gå till någon annan och klipp om dig..

Sand mellan tårna..VÄlkommen!

Iraq-Lena sa...

Ja behåll det du! Har själv ljust och långt. Alltför ljust (vitt) och långt bara lite till. Det ska bli kort och 3 färger minst eller 4 så snart jag hinner iväg till frissan. Har fått det rådet av ungdomar som lika gärna kunde vara mina döttrar. Tar med mej en av dom för att bevaka händelsen.

Uffe sa...

Skönt att inte behöva bekymra sig för om det ska vara ljust eller långt eller kort eller potta...
Bara att köra med trimmern på sex millimeter och det ser förjävligt ut. Precis som vanligt.
Enkelt. Och inte behöver man kamm heller...

pangis sa...

Uffe..Så gör KP med..Lena..Nya bilder tack!!:-)