2009-08-04

En tiltad pangbruds vardag

Fortfarande tiltad men så här ser livet ut i korthet just nu.

Börjat jobba och hunnit jobba över.

Tappat en plomb.

Brutit sönder pissavakvasten.

Dottern har bitit sönder en tand hon med.. På en av Mc Donalds chickenburgers, varning för dom!

Konstaterat att jag definitivt inte har råd med härligt avancerade inköp närmsta tiden, det suger!

Cabbat ner och njuter av rockklassiker på radion när jag kör till och från jobbet.

Kastar lystna blickar på vindunken i köket varje kväll men avstår då jag är på avgiftning.

Börjat käka LCHF igen, diet. Gudskelov för det.

Ska nog ta mig ner till banan då jag definitivt behöver träna.

Behöver städa badrummet men ids inte. I stället ser jag på TV! Ja ni läser rätt. Eders pangbrud ser på TV!

Jag sa ju att jag var tiltad!

7 kommentarer:

Monica sa...

VICKEN START PÅ HÖSTEN,Var det glas i kycklingen ?

sofie sa...

Vilken livs njutare du har blivit. Kram

Lennart sa...

Vilken tur att jag aldrig sätter mina fötter i Mc D:s lokaler. Själv hade jag en lugn dag på jobbet, fick 1 samtal!
Men då jag kom hem satte jag fart. Jag skruvade isär skrivbordet i sovrummet och slängde det. Satt ju bara där då jag rättade lottot och så stod faxen där. Nu är det bättre plats där inne!

Malte sa...

Garantijobb! det var väl inte länge sedan du bytte plomb?

pangis sa...

Annan tand tyvärr

Bra jobbat Lennart

Eskortflickan sa...

Otur med tänderna du har, usch. Här är är sista veckan innan allvaret börjar, suck...Men, men, några dagar kvar , HURRA

Svenskmastare sa...

Välkommen till verkligheten igen. Puss