2009-08-02

Skytte och hånglande slynglar:-)


Den långa sommarsemestern började med ett mästerskap i pistolskytte. SM i fält där jag sköt C och B..hellre än bra:-)

Den avslutades på nästan samma vis. Kretsmästerskap i A och R fält och jag sköt än en gång hellre än bra bortsett från de fyra första stationerna då:-) Sen tyckte jag att jag kunde och då kan man lika gärna packa ihop och åka hem. En dödssynd i min sport! Men kul var det.

Fjunet den unge slyngeln har nog haft sitt livs helg, hitills:-) Han kom inte ens hem i natt. Disco och filmer på spelkonventet, Närcon, lockade mer. Det och den unga rocktjej som han hånglat med:-)

Mammas lilla Buppe har hånglat halva natten!!!

Mammas lilla Buppe börjar bli en stor slyngel, precis som det ska.

Och så länge han klipper gräset är det väl gott nog.

:-)

2 kommentarer:

Monica sa...

berätta han allt för dig eller läste du av han? hoppas han har kondomer;)

pangis sa...

Han berättar en del..knappast allt:-) Men tillräckligt.. Fasst jag får ju fråga då.. Jag har rätt ok kontakt med dom..hoppas jag:-)