2009-08-25

Ett tillräckligt långt inlägg

Egentligen har jag inte tid för ett inlägg, vi arbetar kväll och är överhopade med jobb.

Hinner inte avsluta den ena arbetsuppgiften innan man tar tag i den andra.

Det är dock positivt.

Ni vet, den enes död den andres bröd..

Dagarna rinner ju iväg också vilket inte är helt fel.

Bortsett från att man kommer en dag närmre döden hela tiden.

Jag har inte tid att dö.

Inte lust heller för den delen.

Vilket påminner mig om.

Att.

Jag måste ringa doktorn om min den där magen som krånglar.

Hoppas att det här inlägget.

Blev tillräckligt långt.

För att få bort youtubefilen från mina länkar!!!!

För tro mig mina vänner.

Jag läser era bloggar.

Men just nu.

Hinner jag aldrig kommentera.

:-)

5 kommentarer:

Lennart sa...

På tal om doktor, jag måste nog kila till apoteket och hämta en laddning Levaxinpiller. Annars stannar min ämnesomsättning upp och jag blir slö och tjock. Då skulle jag bli som en kerub, liten och fet.

pangis sa...

Bara vingarna som fattas då:-)

Iraq-Lena sa...

Men levaxin verkar på lång sikt man klara sig utan en hel vecka. Men inte tre på raken!!!! Jag vet för jag provade förra året i augusti. Här i Irak. Väntade litet paket från Sverige och det tog alldeles för lång tid för mitt humör... det blev inga vingar i alla fall. Och jag är inte död än heller. Ha´de!

pangis sa...

Tur det:-) Hur tog omgivningen det hela?:-)

Doc sa...

Ja, jag vet. Så där känner jag också ibland. Jobba på nu.