2009-08-05

DAT

Jag DAT´ar som ni vet just nu. Diet, Avgiftning och Träningsläger. DAT helt enkelt.

Dieten går det utmärkt med. Strikt LCHF och jag har nog redan bränt av 2 av sommarens hiskeliga pluskilon. Träningslägret är påbörjat. Har varit nere och nött avfyringar i lugn och ro två kvällar denna vecka. Bara korn och sikte utan att tänka. Fungerar bättre och bättre.

Sen har vi det här med avgiftningen då. Jag har under några kvällar kastat lystna blickar på min rödvinsdunk men tack o lov avstått. Ja nu är ju inte jag alkoholiserad på något vis, missförstå mig rätt och läs med glimten i ögat.

Hur som havfer.. I afton ansåg jag att exakt 2 dl rödvin skulle vara bra för min hy, mitt skelett, mina tånaglar, min ekonomi och hålla katten ute ur huset.

Jag har således i lugn och ro sippat i mig dessa decilitrar och jag mår ju inte dåligt direkt.

:-)

3 kommentarer:

✿Ewa sa...

DAT är precis vad jag också behöver just nu. Gillar inte alls sommarens "överkilon". Inspireras av dig, men måste nog ha en spark i rumpan också :).

Ha en bra dag!

Anonym sa...

Hej! :)
Jag har nu en tävling där du kan vinna duschgel & body lotion från a-store..

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-duschgel-body-lotion.html

var gärna med :)

Lennart sa...

Jag har just förgiftat min kropp med en kall öl! Nu flyter blodet fint. Var snabbt förbi parkeringen innan jag åkte hem från jobbet, såg att bilen är silverfärgad.