2009-08-28

Fredagssvammel

I mitt liv just nu händer inte mycket annat än skytte. Ja jag jobbar en del också. Det är tävlingar och träningar och allsvenskor hit och dit.

Just nu är det kul.

Men.

Som alltid kan för mycket av det goda bli just för mycket.

Vi får väl se.

Helgen är i antågande och båda dagarna ska det tävlas. Men i afton ska jag tagga ner, laga god mat och umgås med mina teens.

Åtminstone drömmer jag om att få umgås med dom en stund. Dom brukar inte ha tid med sin mamma längre.

Tror ni det hjälper om jag lockar med fläskfilé och efterrätt? :-)

Fin fredag alla

5 kommentarer:

Lennart sa...

Kommer de inte så kan jag komma och hjälpa dig bli av med maten. Kan ta med mig några goda wienerbröd som följde med mig hem från jobbet.

pangis sa...

Jag äter ju inte bröd Lennart:-)

Svenskmastare sa...

Om inte annat kan ju moroten hjälpa dig att äta upp! Puss

pangis sa...

..Moroten har mask!!!!!!!!! Han är portad

Iraq-Lena sa...

Mer svammel. Pang på rödbetan då om inte morotenfår vara med. :-)