2009-08-21

Pappas lilla flicka

Pappas lilla flicka vad säger ni. Är "tjejen" en man?

När man ser "henne" vet man ju inte, man kan inte säga direkt. Det kan finnas flickor som har grova manliga drag och som går som en hel karl. En växande 18 åring full med steroider av olika slag utvecklar säkert denna mastodontkropp med.

Men.

När jag hörde en intervju med henne sällade jag mig till sällskapet som inte är så säkra på att "pappas lilla flicka" är en kvinna. Den rösten var ju djupare och mer manlig än min sons och hans polares.

Det framträdandet var gjort av en person med mer manliga drag än många unga män.

Vad tror ni?

Oavsett så är det ju en tragedi. En tragedi som självfallet har lukten av pengar bakom sig.

Är "hon" en flicka är anklagelserna isig en tragedi och är "hon" en pojke som blivit lurad att uppträda som kvinna av penninghungriga vuxna är tragedin än värre.

Time will show..

4 kommentarer:

Mattias sa...

Ja det är förstås en trist historia hur det än slutar och det man kan förundras över om hon verkligen är en tjej är ju varför hon inte det minsta försökt att "tjeja" till sig lite mer då nån i hennes närhet ju måste ha förstått att hon skulle väcka misstankar.

Tänkte göra ett blogginlägg just om detta på Facebook på fikarasten om jag hinner men jag håller med dig om det du skriver och vet inte vadjag ska tro. Helt klart så är det mycket som är mystiskt med hennes bakgrund och plötsliga världsdominans alla fall.

Tack också Pangis för att du alltid visar en sån medkänsla och skriver vänliga kommentarer som nu senast om min brorsdotter!

Lennart sa...

Vad jag har sett så verkar det vara en tjej, men jag är ändå inte säker. Det kanske är en mutation?

Monica sa...

kan man inte bara skicka henne till en sjuksköterska ? doktor?

pangis sa...

Monica..Det är väl det dom gör