2009-08-08

Guldet blev tll sand..

..eller åtminstone silver. Efter att vi skjutit även B i stekhet värme visade det sig att funktionärerna räknat fel. Jag och Gammis fick skjuta isär om medaljen och då gick det givetvis åt pipan.

Men man ska inte vinna ett KM med två bommar så det känns rättvist. Inte heller gör det mig något att förlora mot Gammis som är en gammal vän och klubbkompis till mig!

Hon är väl värd guldet och det har hon helt klart skjutit sig till.

Så sänd era gratulationer och hurrarop till Glanshammarstrakten i afton.

Det gör jag och jag gör det med glädje i hjärtat!

5 kommentarer:

Ynglet sa...

Grattis brudar!!! bägge två! Själv är jag INTE ledsen att jag tog skytteledigt idag. Har spenderat dagen hemma hos en gammal barndomskamrat som byggt hus och fått barn... det händer grejer minsann! Grattis igen och stora kramar.

magnus sa...

"Gick åt pipan". Fyndigt värre...;)

pangis sa...

Ha ha Macen:-)

LJ Media sa...

Du tar det nästa gång. Bara att panga på, liksom.-)

pangis sa...

Jag tog det förra året så det var helt ok