2009-08-21

Jag önskar

Sophie hade en önskeblogg för ett tag sedan. Allt hon önskade slog in. Själv önskar jag mig inget för egen del. Inte just nu iallafall och det jag önskar känns tämligen trivialt i det stora sammanhanget.

Men i den senaste tiden har saker och ting inträffat hos människor i min närhet och hos bloggisar. Därför förvandlar jag den här bloggen till en önskeblogg för ett tag och hoppas ni önskar med mig.

1. Att en gammal vän till mig (Du vet vem du är gumman) får det besked som hon så mycket längtar efter och förtjänar!!

2. Att bloggis Mattias systerdotter blir frisk snabbt snabbt snabbt!!

3. Att livet för bloggis M blir precis så bra som hon förtjänar att ha det! Och då menar jag BRA!!

4. Att den här tjejen får sitt liv tillbaka!

Och med det önskar jag er alla en trevlig fredagskväll!

4 kommentarer:

Doc sa...

Jag önskar med dig.

Pangbruden sa...

Tack Doc!

Ida S sa...

Jag vill läsa till undersköterska på distans mot mitt eget komvux i Östersund. Men dom har inga pengar så därför har dom sänkt platserna från 25-15st plus att jag har 3-årigt gymnasium och går på ett vikariat.. Och kommunen kan heller inte hjälpa mig för jag är inte tillsvidare anställd och arbetsförmedlingen säger att det finns för många arbetslösa undersköterskor så dom lägger inga pengar heller.. Jag har liksom hamnat i ett moment 22.. Men jag hoppas på att jag får en ny chans efter nyår.. :)) Tack för att du kikade in hos mig och tog dig tid att kommentera.. :)

Anonym sa...

Du är så god.. jag vill också passa på att önska...
Jag önskar mig ett rollspö, så jag jag skicka glitter över en massa olyckliga...

Miasomvillhaetttrollspö