2009-08-29

Lördag i Närke

Han kom iväg till slut rymndmannen Fugelsang. Det glädjer mig. Jag läste hans bok förstår ni, den han skrev efter förra resan. Den var oväntat bra och gav mig en annan syn på honom.

Han gick från att vara den man tyckte synd om, astronauten som aldrig fick komma till. Till en man som man inte kan låta bli att beundra och respektera.

Läs den.

Uppe med tuppen trots att det är lördag. Västsvenska mästerskapen i milsnabb går av stapeln. Nu är det ingen stor tävling och inte många deltar och ska jag vara riktigt ärlig så är inte det här min grej.

Åtminstone konstaterade jag det när jag sköt in mig igår.. :-)

Jag ser det mest som ett bra tillfälle att nöta på mina avfyringar:-)

Guess what! Kors i taket. Jag fick teensen att äta middag med mig igår, t o m katten fick sig en smakbit:-) I en hel timmes tid umgicks vi och jag kunde ta del av deras vardag.

Den ena sprudlar den andra som är ett år äldre tycker att GY ettorna suger. Dom kan inget och är alldeles för många. Inte gillar dom Metal heller.

Man kan väl inte gå på IT gymnasiet och gilla R&B förstår ni väl..

:-)

1 kommentar:

LJ Media sa...

Man tackar för tipset. Just nu håller jag på med Mord.net och ska fortsätta med Keplers Hypnositören. Men därefter står Fuglesang på tur.