2009-10-07

Dagens klantis!

Läser morgontidningen i godan ro. Där har bilbesiktningen fått dagens ros.

Det slår mig att "Undrar när jag skulle besiktiga bilen"

Loggar in på nätet och konstaterar.

Jag har körförbud!!

Har glömt att besiktiga förra veckan. Som var end of time.

Får en infarkt.

Hämtar mig från infarkten och kollar om det finns någon tid.

Gud är god.

Det finns en tid här i Hallsberg 11.20.

Jag åker dit och kopplar som alltid på storcharmen.

Bilen går igenom prickfritt.

Nu kan jag andas igen.

:-)

9 kommentarer:

Anonym sa...

** Pjuuuhhh***'

pike-master sa...

Grattis!
Vad är det för bil?

pangis sa...

Renault Megane Cabriolet:-)

epsilon sa...

Tur att det fanns en tid. Gjorde likadant för några år sen. Det är ju bra att man kan leta tider på nätet.

Lennart sa...

Jag brukar se en exakt likadan cab med din färg snurra runt i Frölunda ibland.

pangis sa...

Dom har bra smak i frölunda..

Gissa om jag blev stirrig:-)

pike-master sa...

Oh cab, coolt, testat att använda den som båt?

pangis sa...

Nope..KP har två båtar så det behövs inte:-)

LJ Media sa...

Kanon att det grejade sig!