2009-10-16

Vilken jäkla smäll!

Pang! Som ett pistolskott av .32 smällde det till i nacken när sjukgymnasten bände och vred. Vilken lättnad!

Hela nacken och ryggen var full av låsningar och alla fick han inte bukt med men en och annan smäll blev det allt. Inflammationen ska jag få bukt med medels tabletter några dagar och lite hemmaövningar kommer att krävas.

Nästa vecka ska jag tillbaka och bändas och vridas på med men sen ska ni se att jag blir som en ny människa igen.

Man fattar inte vad ont man haft förräns man blir av med det.

4 kommentarer:

Lennart sa...

Jag var till en kiropraktor en gång som vred runt på mig så det knakade ordentligt. Efter det kände jag mig alldeles mör och mjuk i kroppen. Det var faktisk en skön behandling.

Pangbruden sa...

Ja..det bli en slags motvärk som man tycker är behaglig:-)

pike-master sa...

Hmm (säg inte det här till läkaren) Inte om du går i Hallsberg ivarjefall... JÄVLA BUFFEL Å BÅG fick jag som svar av dem efter 1 år med huvudvärk. (samtidigt som jag flyttade från närke)
Hade jag fått rätt behandling från början kanske jag sluppit mina årliga besök hoss min nuvarande gud (kiroprakt)...

pangis sa...

Den här var bra, ingen läkare och läkaren vi har på Haluxa är en av mina psitolskyttar så jag blir aldrig anklagad:-) Jag hade dock behövt behandling redan för ett par år sen...