2009-10-09

Vanlig fredag för en tonårsmamma

Här har man gjort sig till.

Barnen kommer hem från sin pappa ikväll.

Skinkstek och potatisgratäng plus att jag bjuder slynglarna på godispåsar.

Tror ni dom är hemma?

Jo en av dom är tydligen här tack vare en sjuk kompis men Fjunet har jag inte sett röken av sen Hjälmaren brann.

Nej det var andra tider för sisådär 10 år sen.

Innan halvvuxna tonårstiden satte in.

Då satt vi minsann i en hög på fredagar och mös.

Nu får jag sitta i en hög med mig själv

6 kommentarer:

Lennart sa...

Lövhög?

pike-master sa...

Känner igen symptomet. Men vart har du gubben då?

Pangbruden sa...

Han har eget hus:-)

pike-master sa...

Oh så vill jag också ha det, ska be frugan köpa ett till mig imorgon, vid vattnet ska det ligga med ett stort garage & egen brygga´inkl båt.. hummm nu babblar ja för mycke igen *slap my face

epsilon sa...

Ja ,fortare än man tror är dom flygfärdiga;helt normalt och bra för dom,men det blir lite tyst

Pangbruden sa...

Pike..Det ultimata boendet:-)

Epsilon.. man saknar dom ju:-)