2009-10-04

Barbesök...eller inte

Funderar på att ta en drink på det här hotellets skybar. Jag menar nu när vi ändå är i Dubai.

En liten drink bestående av cognac och tryffelarom beströdd med 23 karats guldpuder för nätta 20 000 spänn! Vad säger ni om det?

Inte konstigt att folk inte dricker i det landet:-)

Man kan ju iofs ta ett biligare alternativ. Mangojuice med kamelmjölk går bara på 130 spänn.

Frågan är om det är värt priset.

Kanske bättre att satsa på 23 karatarn i stället.

För smakens skull.

:-)

6 kommentarer:

epsilon sa...

Som jag sagt tidigare, dom har för mycket pengar Finns det cognac utan guldpuder så ta en sån. Det där med kamelmjölk skulle jag nog lukta på innan jag drack

pangis sa...

Cognac utan guldpuder gick väl på 1200..jag dricker vatten tror jag:-)

Mattias sa...

Lite kamelmjölk alá LCHF kan väl vara nåt ;) Vad mycket lyx det verkar finnas i det där landet, måste åka dit nån gång o kika lite jag också :)

Lennart sa...

För mig duger det med en ren whisky eller en sidecar. Jag behöver inget guldpuder.

LJ Media sa...

Vatten blir nog bäst. Spar degen till ditt nästa Rigabesök och ta en Mojito i Latvijas skybar.

Anonym sa...

Ojoj villken lyx...skulle nog vilja gå dit och titta men drinken tar jag nog på ett annat ställe.
Ewa