2009-10-23

Jaaaa jag är här

Jaaa tjata inte jag ska skriva. Men jag vet ju inte vad. Bloggen kräver sitt och pockar på samtidigt som jag försöker packa inför stundande kontorsflytt.

En flytt som inte sker helt friktionsfritt.

Tänk om folk kunde tänka lite och våga tänka om när man tänkt fel från första början.

Våga är ledordet mina vänner.

Själv ska jag våga mig ner på stan idag. Slutar tidigt och ska på ännu ett utvecklingssamtal. Vackra dottern ska sitt i stolen. Hon bereder mig inga problem hon heller så det är garanterat lungt.

Därefter lite avslutande shopping inför Dubai. Solskydd, apoteksartiklar och liknande innan jag ska till optikern.

Åldern tar ut sin rätt och synen förändras.

Avslutar dagens långfredag med tjejmiddag hos Bästaste.

Nice.

Fin dag alla!

3 kommentarer:

pike-master sa...

Ha en underbar dag du me :)

erica mamma och fru sa...

hej hej! En annan mamma här!Jag är vanligtvis dålig på att kommentera men kände ändå att jag ville lämna ett litet avtryck och visa vem som smyger här, hihi.
Jag bloggar också, mest om inredning, mode, barnkläder och mat (mat är min passion i livet)! Idag har jag lagt upp fler bilder från vårt bröllop i Paris också.
Ville mest önska dig en trevlig helg! Hoppas du får det toppen!
kram Erica

pangis sa...

Välommen Erica..Ska allt kika in..