2009-10-24

Tjejfester rules!

Tjejfester/middagar är oslagbart.

Jag har varit på många urtrista fester i mitt liv men aldrig på en trist tjejfest.

En bunt pratglada damer och stämningen hamnar på topp redan innan första drinken.

Det behövs inte drinkar eller alkohol man har kul bara genom att vara tillsammans.

En del av er damer från gamla "ruckelgänget" hänger här och ni ska veta att jag saknar er alla.

Igår bjöds vi på god paj, sallad, räkor, oliver och ostar. Jag körde men ramlade ändå inte in härhemma förräns runt midnatt.

Tack för en trevlig afton!

Dagen ska jag ägna åt att stryka och packa.

Sonen ramlade just in efter en helnatt på LAN och vackra dottern har sovit hos sin bästis. Som alltid.

Det är regnrusk och halvmörkt därute men torkar det till ska även en och annan skottkärra fyllas med löv.

Ständigt dessa löv.

6 kommentarer:

Eskortflickan sa...

Tack för igår, verkligt trevligt och inte tyst en sekund...Här ägnar vi oss åt att demontera köket vidare för att sen kunna bygga upp igen:-) Ha det så fortsatt bra!

Anonym sa...

Det här med löv är bara ännu en anledning att bo i lägenhet. :-)

pangis sa...

Sant sant:-)

Lennart sa...

Jag har aldrig fått vara med på en tjejmiddag. Det är diskriminering! Fast jag har ju varit på machomiddag med killarna på jobbet.

Iraq-Lena sa...

Du behöver inte torka tvätten innan du packar, det kan du göra när du är i Dubai. Ett tips bara så kanske du hinner någon skottkärra med löv extra. ;-)

Anonym sa...

Kommer du ihåg tjefesten på min altan ? S.Y