2009-10-21

Katastrof!

Det smäller rätt högt hos sjukgymnasten. Både i rygg och nacke. Inga dåliga låsningar jag har.

Inte sjutton visste jag att man ska kunna röra på huvudet bakåt? Det har inte jag kunnat på år och dag.

Hmmm

Han knakar loss det mesta, tack o lov. Hade jag fått den här behandlingen för flera år sen hade det aldrig blivit så illa.

Stora problemet nu stavas högerarmen.

Helt klart är en nerv skadad.

Hur mycket återstå att se.

Men.

Det kan innebära en katastrof för mig.

Jag är pistolskytt...

Satan också..

Usäkta språket men det är precis så det känns.

Förhoppningsvis går det att åtgärda..

Foten i kläm?

Jajamensan!

5 kommentarer:

Monica sa...

hoppas det snart blir bra !! ont ont ;(

pike-master sa...

Ajaj, precis så sa min kiropraktor också "Om du fått behandlingen tidigare hade du kunnat bli helt återställd"
-Ställ in dig på att bli frisk & håll blicken högt vännen, det här kommer ordna sig för dig men låt det ta sin tid & titta inte i ner i asfalten, Det är mycke finare i trädtopparna.

Lennart sa...

Se upp bara så att huvudet inte börjar snurra runt okontrollerat. Kan bli väldigt svårt att sikta då tror jag.

Malte sa...

i värsta fall blir det väl att skaffa ett par vänsterkolvar då...

Doc sa...

Håller verkligen mina tummar här.