2009-10-14

Var är mitt inlägg? Någon?

Och vem tog mitt smarta, intelligenta och ovanligt bra skrivna inlägg då? Satt en stund och författade ett mästerverk. Ett inlägg av så hög klass att det borde fått nobelpriset. Kanske inte i litteratur men kemi eller ekonomi.

Om någon sett det eller t o m snott det kan ni väl vara så vänliga att återlämna det.

Hittelön utlovas inte men självfallet kommer ni stå högst upp på den berömda julklappslistan.

Kvällen ska jag ägna framför TV´n, onsdag ni vet. Så om ni har några upplysningar angående detta suveränt skrivna inlägg som finns någonstans i cybern kan ni väl i all tysthet lämna dem nedan i kommentarsfältet.

Nu huvudvärkstablett och därefter en grandios middag bestående av köttfärssås med spagetti. Jag avstår dock spagettin till förmån för en sallad men köttfärssåsen missar jag inte.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hm! Det måste snurra en hel del grandiosa inlägg där ute i cyberrymden. Tänker också på de kommentarer som ag har skrivit som också helt plötsligt bara har försvunnit bort...jag blir lätt trött då och orkar knappt börja om från början.

Kram och ha en go å skön kväll!
Ewa

Lennart sa...

Jag har ingen aning, här har inget inlägg svävat förbi. Annars skulle jag ha hört av mig.

Iraq-Lena sa...

Det där tappade inlägget har nåt med att vara bokstavstrogen att göra. Ekomoni innehåller alla bokstäver som kemi har i sig. En rebus var det. Det är jag säker på. Hörru snåljåp där. Vi kan väl dela på Nobelpriset du o jag. Alltså när ett sånt kommer för bloggare. Vad tycks om den dealen?

pike-master sa...

Tänk så tokigt det kan bli :) Men imorgon har jag ett kanoninlägg att lägga ut :)
Den enes bröd den andres ... Jippie