2009-10-22

Hur kommer det sig..

Onsdagar kl 21.00 tittar jag på TV, förbehållslöst och inget annat!

Jag vill inte bli störd.

Det vet alla.

Ändå.

Ringer det som satan vid den tiden på veckan.

En vecka har 168 timmar. Det finns hur mycket tid som helst att ringa mig men nejdå Onsdagar kl 21.00 prickar man gladeligen in.

Först ringde vackra dottern. Hon ville ha en inloggning till skolans frånvaroprogram och kolla om hon hade någon frånvaro.

Har du varit borta något undrade jag?

Nej men ifall dom har gett mig frånvaro ändå..

Ehhh.. man undrar ju.

Sen ringde Bästaste och ville diskutera min systers möhippa.

Syrran gifter sig i Maj!!!!!

Varför ska man diskutera hennes möhippa en onsdagkväll i oktober när jag tittar på Greys Anathomy?

Inte nog med det, straxt efteråt började det tuta i mobilen. Då var det grannarna som bjöd på fest.

Jag blir galen!

Komplett, fullkomligt galen!

:-)

PS..Love you all!!:-)

7 kommentarer:

pike-master sa...

Du är omtyckt & älskad av dina nära "speciellt på onsdagskvällar" Kanske har någonting med månen att göra :)

techno-lasse sa...

Men den finns val pa DVD???

Mattias sa...

Tjatig som jag är och säger det till alla som har liknande problem. Digitalbox med hårrdisk är svaret på liknande i-landsproblem och man ser på mindre tv men fler program då man spolar förbi reklam mm.

Sen kan du ju även pausa på McDreamy om du vill det ;)

bästaste sa...

Det gäller att vara förberedd... Det finns någonting som heter planering och det gillar jag att göra!!!

pangis sa...

Mattias..KP har en sån..men vi var hemma hos mig:-) Bästaste..I knööööw

Ingmarie sa...

Onsdagar klockan 21??Vad är det då som du inte vill slita dig från?
Är dålig på att titta på tv,men brukar ialla fall kika på nyheterna o hur det går för världens bästa ishockylag Färjestad från Karlstad!

Ha en super fredag!

pangis sa...

Greys anathomy..Det enda program jag ser:-)