2009-10-30

Life in Dubai

34 grader i skuggan. Redan i natt badad vi i poolen som holl 35 grader.. Tank er sa underbart att ligga i en pool kl 3 pa natten arabisk tid och dricka en drink.

Ofattbart!

Pa formiddagen har vi solat, flutit omkring i poolen pa madrasser, pratat, fikat druckit vatten och atit de obligatoriska chipsen.

Nu tar gubbarna hand om en vattenlacka allt kan handa forstar ni medans vi planerar eftermiddagens shopping.

Just nu ar det lite val varmt att vara utomhus.

Livet kan inte bli battre. Det enda jag saknar ar min vackra dotter.

Puss till dig gumman min.

Blogginlaggen den narmsta tiden far bli i dagboksform. Mitt basta minne fran tiden har nere.

Life is goooood;j)

2 kommentarer:

Doc sa...

Hur mycket jag än försöker glädjas åt er situation så går det inte, jag är bara avundsjuk!
Närå... ni är värda det.

Pangbruden sa...

Tack Doc..vi ar det..har sparat ett ar