2009-10-02

Skitdag....

Dagen började skit helt enkelt. Rök i hop med dottern. visserligen tillhör det ovanligheterna men var lika obehagligt för det.

Biologiske fadern fyller år och jag känner mig tvingad att ringa och gratulera. Detta skapar ett stor motstånd och en obehagskänsla i mig. Ni som hängt här ett tag förstår säkert.

Ska ta mitt pick och pack och fara ner till skjutbanan en stund. Drämma av lite 9 mm verkar vara den bästa medicinen.

Fullt fokus och kontroll på det man gör.

I afton ska jag unna mig både ett och två glas vin..

Dränka dagen som startade så surt.

5 kommentarer:

Lotta sa...

Måste man ringa då? Skicka ett sms kanske?

Pangbruden sa...

Nej ,,menm nu var jag tvungen.. Han ville jag skulle ringa upp honom.. Men det gick bra

Lennart sa...

Jag har druckit några glas vin i dag redan, kommer nog att bli några till.

pike-master sa...

Man måste ju kunna umgås litegrann även om man är separerade, ett grattis är väl inget?

Pangbruden sa...

Njae..Problemet med min egna bilogiska pappa är mer komplext än så.. Jag har deäremot inga problem med min exman