2009-10-27

Här kommer vi att trivas


Ja ja

Jag borde sluta delge er den ena bilden efter den andra.. men.. resfebern ursäktar allt.

Jag kan ju för fan knappt äta.

Herregud man skulle kunna tro att jag aldrig rest förr men det har jag.

Dock

Aldrig

Till detta hus.

På denna altan, där det även finns en pool skall jag tillbringa en och annan kväll med en god drink, bara en dock. alkoholen ska räcka i 12 dagar:-)

Men trevligt sällskap, ljumma aftnar och god mat.

Det.

Gör livet värt att leva i november.

4 kommentarer:

Doc sa...

Äh, ös på med bilder bara. Vi kan gott sitta här i novembermörkret medan du slurpar i dig dina drinkar och njuter av värmen. Det är rätt åt oss!
:-)

pike-master sa...

Nu äntligen kan Captain Robbies erbjuda fiskeresor med professionella fiskeguider i Oman och Dubai.

Vill du ha ett riktigt äventyr och inte allt serverat så ska du välja Beach Fishing Safari eller Al Hallaniat – ett unikt fiske som kräver lite mera av dig och där fisket är det viktiga än standarden på boendet. Här fiskar du i nästan ofiskade vatten och det bjuder mycket varierat fiske i flera dagar.

Är du på semesterresa och inte kan lägga flera dagar på fiske erbjuder vi topputrustade båtar i Muscat och Dubai för en halv- eller heldagstur. I Salalah kan vi nu erbjuda fiske med lokala Omanikaptener både för en- och tvådagars turer. Ring John Åkesson för mer info: 0708-690 736.

http://www.captainrobbies.com/

Vill bara vara till hjälp för en lyckad semester :)

pangis sa...

Tack Pike:-) Ska vb adressen! Doc..Det kommer mera:-) Vad gör man inte:-9

Fru P sa...

Oj oj oj... gudars så härligt!!! Förstår att du e lite... glad ;-)