2009-10-29

Mammor längtar alltid


Min vackra dotter får stanna hemma från denna resa. I går kväll när vi pratade och pratade så ångrade jag det beslutet.

Trots att jag inte ser mina teens så ofta längre, dom vill knappast hänga med sin morsa, så saknar jag dom ständigt när de inte är runt mig.

Vackra Busan stannar hemma och passar katt, post och kör bort löv. Mamma kommer handla massa paket:-)

Hon är inte helt ensam, jag är ju inte en klapp idiot. Hennes far och finaste grannarna ställer upp och övervakar. Låter henne bo lite och fixar mat.

Men på det stora hela kommer hon klara sig själv.

Och ja, den tjejen kan man lita på!

Stora fina tjejen.

Jag stod inte bar först i kön när Gud delade ut söner. Jag trängde mig även fram när det var dags för en dotter.

Nästa gång skriver jag utan å ä och ö

:-)
Fixar käk och sånt.

1 kommentar:

Anonym sa...

já sdet ska gudarn veta att du gjorde , för jag måste ha hamnat jäkligt långt bak;(

ha så kano bra på resan njut njut njut♥♥♥
Monica