2009-07-01

Vad ska man hitta på nu då:-)

4,5 långa lata veckor stundar.

Vad ska man göra med dom tro?

SM i fältskytte de två närmsta dagarna men sen då?

Kanske fixa med huset och få det sålt någon gång, kanske bada lite, sola är ju skönt om värmen håller i sig.

Måla trappen på framsidan och klippa häcken ska jag definitivt göra. En Stockholmstripp med Bästaste och tjejerna är även det inplanerat. Vem vet, vi hamnar eventuellt i Sälen en sväng också.

Gå på lokal kanske, det händer inte ofta men en uteservering när sommaren har kommit är aldrig fel.

Jag avslutar med en resa till Riga med KP som ni vet innan det är dags att kavla upp ärmarna igen.

Gissa om jag ska njuta ledigheten!

3 kommentarer:

Monica sa...

men gu va jobbigt det höres ut ;)

Mattias sa...

Ha så skönt nu Pangis och njut!!

Ingmarie sa...

Va kul jag gillar också skytte.Har varit med min far som liten(hundra år sedan)både på älgjakt o på jaktskyttebanor!
Min renshjälp orkar nog bara en trädgård om året!!!
Kram på dig!