2009-07-26

Oljud!

KP snarkar och han snarkar högt:-) Han hävdar med bestämdhet att så icke är fallet men i morse fick jag stöd efter en tuff natt i oljudet:-)

Jag gav tidigt upp, tog mitt pick och pack och lade mig på soffan. När någon brakar loss så att det hörs genom öronproppar då ger man upp.

I morse kom vackra dottern upp och berättade att hon vaknat i natt av ett högt ljud och undrat om någon hade satt på diskmaskinen eller om det kom in en lastbil på gården:-) Efter ett tag hade hon insett att någon snarkade..denne någon var KP i egen hög person:-)

Där satt den mina vänner:-)

KP hävdar att jag med snarkar men det har jag aldrig hört. Häromnatten dock så vaknade jag återigen av att han snarkade så att fönsterrutorna skallrade, jag blev lättare irriterad och skulle precis till att sparka honom hårt när jag insåg att jag var ensam hemma.

Tablå.

Jag hade banne mig vaknat till mitt eget snarkande:-)

Vad är oddsen för det?

Känner ni igen er?

3 kommentarer:

sofie sa...

Japp, jag vaknar av att jag snarkar ibland.

Monica sa...

ingen aning jag snarkar ju inte så klart , eller iallfall inte va jag hört!!
Men Magnus klagar fan jämt!!!!

pezze sa...

hehe ja du.. svårt för mig o svara på fråga om jag snarkar...
e ju döv *fniss*

men om jag ska tro på morsan, så snarkar jag lite lätt.. tror det beror på HUR trött jag e.. ;P