2009-07-18

En ljuvlig kväll

Som gårdagskvällen var, så ska en fin sommarkväll vara. De finaste norska småtrollen i världen släpper inte sina stora kusiner ur sikte. Syster och jag dricker rödvin och gubbarna grillar. Solen skiner och vi tränger alla ihop oss på altanen.

Pratet och skrattet flödar och vi struntar i att några av oss behöver gå upp mitt i natten för att fara till Gotlandsbåten.

En underbar afton när jag om och om igen fick pussa och krama på de två små gossarna som jag älskar lika mycket som mina egna. Mitt hjärta blir så varmt av att träffa dom, vilket jag gör allt för sällan.

Men ändå, det var som igår vi sågs:-)

Idag ska häcken friseras. Nej inte min runda rumpa, den är tillräckligt formerad som den är utan milen av häckar runt tomten. Gäddhänget kommer dock att få sig en dust, det kan jag lova:-)

2 kommentarer:

Eskortflickan sa...

Jobba på du! Här tapetserar vi (vi?han?jag servar..)

pangis sa...

:-) Jag har mannen på taket