2009-07-01

Dagens spyor

Men vad är det som händer. Den finaste lilla hårdrockaren i Norge ligger på sjukhus, mosters gull!

Han blev sövd för att han skulle kunna klara av en undersökning, vilket man kan behöva göra med små barn, men tålde tydligen inte narkosen så när han efter långt och länge äntligen vaknade upp ja då fick han diarré och kräktes. I den här värmen blev han snabbt uttorkad.

Syster och han fick ligga kvar på sjukan och då man måste utesluta någon bakteriell infektion och inte vill smitta ner ett helt barnsjukhus så ligger dom på någon form av infektionsisolering.

Dramatik på hög nivå, inte roligt alls det här:-(

Det var inte bara den lille hårdrockaren som kräktes igår, även kattskrället var igång.

På altanmöblerna!

Igen!

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, silvertejp på Norrköpingsvägen, men då blir jag väl lynchad av resten av familjen som av någon anledning avgudar skrället.

Lätt att göra för det är inte dom som torkar upp rester av halvruttna möss.

Varmt på kontoret tack o lov att det är sista dagen innan långsemestern..

Må gott i värmen alla!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lite nyfiken blir jag.... vad hade du TÄNKT dig göra med Silvertejpen om DU fick bestämma???

KRAM på rej

MiasomsvettasiGävle

Pangbruden sa...

..tejpa fast katten på vägen såklart;-)

Monica sa...

stakkrs hardrockaren;(

men pangis va grym du är mot katten , ge han en spruta istället??

pangis sa...

M..Jag skämtar rått om katten.. han skämtar tillbaka och kommer hem med nya råttor åt matte:-) Den katten är avgudad och innerligt bortskämd..