2009-07-09

Guldreserven

I morgon ska vi fara ut på den årliga hemliga resan med svärmor. I år vet jag vart men eftersom hon kikar in hit av och till så tänker jag inte yppa mer än såhär:-)

Men kära svärmor, det blir en resa i din och min smak!

Vi kommer att trivas med resmålet:-)

Berättade för modern och hon blev sugen på att följa med hon också..

Mer får ni vet i morgon, nu ska jag fara och sälja allt gammalt och trasigt guld jag har i gömmorna. Ni vet gamla vigselringen, trasiga örhängen och guldarmband som inte går att laga etc.

Dagspriset var 120kr/gram och man får lätt ihop 10 gram..

För pengarna kan jag shoppa mig något snyggt på morgondagens resmål istället.

Så mina vänner, dyk ner i gömmorna vem vet ni kanske har ett och annat fynd som kan omvandlas till semesterpengar i stället.

Inga kommentarer: