2009-07-06

Besökstid och buskig häck

Häcken runt huset har buskat till sig något alldeles förskräckligt sista tiden. Jag vet att jag inte kommer att få ro i själen förräns den har fått sin årliga ansning.

Jag är lite freakad på sådana där välklippta raka häckar med skarpa kanter. Nu brukar iofs inte min häckpark bli sådär estetiskt perfekt men aningens bättre kommer den att bli i allfall.

Ja ja idag vräker regnet ner så något klippande står inte på programmet däremot måste jag avlägga kontrollvisit hos min biologiske far som är hundvakt åt min faster, ja åt fasters hund, inte faster hon klarar sig själv:-)

Faster och farbror ringde på väg till Arlanda och var oroliga över hans hälsa då han verkat mycket förvirrad förra veckan, nej inte hunden utan den biologiske faderns mentala hälsa.

Jag är inte förvånad det har jag vetat i åratal..

Wish me luck..

Inga kommentarer: