2009-07-06

Jamen vad f-----n!!!

Ni som hängt här ett tag vet att jag sällan eller aldrig kollar på TV. Bortsett från Onsdagar då, kl 21.00.

Ett och annat nyhetsprogram kan väl slinka ner men i övrigt har jag inga problem med att låta någon annan ansvara för fjärrkontrollerna. Det finns inget underhållnings eller glamprogram som väcker mitt intresse nämnvärt. Min favvisfyrkant är och förblir denna skärm:-)

Men plötsligt så händer det. En rad i TV tablån väcker mitt intresse och lusten att kolla in något program vaknar.

Vad händer då tror ni?

Säkert som Amen i kyrkan så krånglar den där förbaskade, j-a boxern då!

Ingen signal, dålig signal, vad i h-e är en signal för något?

Alltid samma sak!

Så fort eders Pangbrud vill se ett program på TV, och det sker kanske två gånger per år, ja då finns den ingen bild. Bara knack och knaster.

Vad gör jag för fel???

Hur stora är oddsen???

3 kommentarer:

Svenskmastare sa...

Du får ringa efter en reparatör, Puss

Svenskmastare sa...

Finns förresten på svt play!Puss

pangis sa...

Ringde ju igår:-) Såg det på Play..puss