2009-04-23

Vilken j-a natt sen..

.. och vilken natt det blev sen..

Mig sovandes i lilltassens rum för i sovrummet knakade och brakade det såpass att jag väcktes gånge efter annan.

Många timmar med John Blund har jag inte haft..

Knappt några..

Och..

Idag är det mätt att göra..

Så det är bara att kavla upp ärmarna och i ren ilska (Jepp fortfarande lack) med andra andningen ta tag i dagens arbete..

Jag är definitivt inne i ett stim av Baisse. Ni vet "nedgång på börsen".

"Le och var glad ty det kunde vara värre och jag log och var glad och det blev värre"

Strålande mina vänner, strålande!

8 kommentarer:

bästast sa...

Tänk.....snart helg, snart helg

Kia sa...

AAAaaahhh!! Mitt favoritcitat! Lovely!
Jag ler hela tiden - och värre blir det!

Kia sa...

Glömde:
ta det lugnt idag (blev det en
hel liter??), både bakis och sömnlös bäddar för trubbel

sofie sa...

Stackare,nu tycker jag synd om dig.Kram

Pangbruden sa...

Nej det blev inte ens en liten droppe.. inte konstigt att jag sov dåligt:-)

Majsanochmalla sa...

Fram med spriten bara..

Pok

Malladintidkommerbralla

Anonym sa...

GullHulda!

Vi skulle kunna sätta på oss solbrillorna, sätta oss på en uteservering och hinka rodé, om vi bodde närmare varandra!
Packa ihop, gå ut och njut av solen!!

KRAM från frugan din

Miasomvillsittaochsola

pangis sa...

Mia raring,.. om det vore såväl.. men här avlöser jobb och möten varandra