2009-04-22

Svart hål som suger

Vissa dagar suger mer än andra. Man vaknar upp och inser att idag är det en riktigt skitdag helt enkelt.

Det finns ingen rationell förklaring man är bara trött, sliten, PMSig (åtminstone enlig alla karlar) eller allmänt hängig.

Mina luftrör är inte helt ok, jag är trött, det är en massa krångel jag måste fixa, katten måste avmaskas och räkningar betalas.

För att inte tala om tvätten!

Den här dagen suger såpass mycket att det känns som om man befinner sig i ett svart hål.

Jag tror jag åker hem och drar något gammalt över mig.

Väck mig i juni

7 kommentarer:

sofie sa...

Tänker på dig,skickar jätte många styrke kramar till digoch tröste kramar.Kram

bästaste sa...

OJ,OJ..... det låter inte bra. Ska vi äta lunch idag. Ring mobil i så fall.

Kia sa...

Du borde ha semester! Och åka till ett varmt land!

pangis sa...

Kia.. Ja det borde jag:-)

Daniel sa...

tror alla känner igen sej.

Nya tag imorgon. idag choklad, frisk luft å det lilla lugna!

Doc sa...

Wyck upp dej dö!
Här wegnar det men ja är gla ändå.

Anonym sa...

Jag tror alla har sån dag idag. Inkl mig. usch så trist dag idag