2009-04-25

Man kanske skulle börja knyppla i stället?

För det där skyttet gick inget vidare idag. Visst var det en svår bana men jag dumpade en station helt och det var inte någon av de svårare stationerna. Troligen fick jag solen i ögonen utan att märka det. Skillnaden kan vara hårfin.

Men.

En härlig dag i strålande sol. En kul bana att skjuta trots att det inte fungerade och många vänner att prata och skratta med.

Skytte är så mycket mer än själva tävlandet förstår ni. Missar man en tävling ja då har man ju i allafall fått med sig den andra biten. Den där biten som består av vänskap, förståelse, glädje, gemensamt gnäll och fördelen att få tillhöra en gemenskap.

Det är värt en hel del det.

I morgon stundar en annan gemenskap. Tillsammans med en av de bästa.

Kalas hos bästa rektor K.

Det ser jag fram emot!

Men först ska dottern göra slutprov på skjutbanan.

2 kommentarer:

sofie sa...

Du har ju haft lite väl mycket nu,nästa tävling kommer du nog skjuta alla skottten på plats.Jag antar att hjärnan ska oxå vara med,o nu har den varit överansträngd.Skit i knyppling o fortsätt med pangandet.Kram

pangis sa...

Tack sofie.. På fredag behöver jag en tumme eller två:-)