2009-04-20

Hårdrockstjejen goes youtube



Men kolla vad jag hittade på Youtube:-) Hårdrockstjejen i familjen. Hon är tjejen med ljusa långa håret som sjunger som nr/vers nr 2.. i Sweet child of mine( Inte den första) och som kommer gåendes in från höger i bild. Sen sjunger hon på Final countdown.. Tyvärr är ljudet svajjigt men det skiter jag i:-)

Själv är hon missnöjd med det här framförandet och tycker att hon gjorde mycket bättre ifrån sig på den andra konserten..

Jag tycker hon är bäst..alltid!

Men så älskar jag henne mer än mitt eget liv:-)

4 kommentarer:

sofie sa...

Tack så mycket för det härliga uppträdandet,tårögd är jag det var väldigt fint och bra gjort av dom.Jag aplåderar o bus visslar här uppe.Kram

Pangbruden sa...

För din skull sofie:-)

Monica sa...

wow va grym hon är!!!

hmmmm tack år till då;(

Majsanochmalla sa...

Gud/run vilken röst, vilken tjej... Jag sitter här och gråter.. Hon är ju fantastisk duktig! Det är oberoende av ditt släktskap med den vackra! Hälsa henne så gott!

Pok

Mallarördbralla