2009-04-11

..Man tager vad man hafver

.. och idag blev resultatet denna goda vårsallad med sparris, räkor, ägg och lax.

Ingen dum LCHF mat det inte, särskilt tillsammans med en god hemlagad senapsdressing eller varför inte lite aioli.

Nu ska vackra dottern och jag mysa med påskgodis i soffan framför TV´n. Den lille syndikalisten är, ja Gud vet var, men han kommer förhoppningsvis hem innan det blir jul:-)

I morgon stundar stora Påskbordet med mor och far men innan det ska syndikalisten få provskjuta en ny pistol inför måndagens tävling.

Vilken familj vi är, och vilka grannar jag har. Mer om dom i morgon.

4 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

Syndikalisten är nog ute och demonsterar mot något kapitalistiskt svin..

En sak har jag iaf lärt mig..Vare sig ungen vart syndikalist eller moderat.. (pendlar ju lite i den där åldern)... Så kommer de hem när de behöver stålars! Tro mig!

Pok

Mallaingateckenidenåldernärbrateckenbralla

pangis sa...

Tack min vän..skönt att höra.. Problemet är att ungjärpen har fickan full av guld just nu.. hahhahah Nej då han har ringt och kommer hem i anständig tid:-)

sofie sa...

Själv klart håller jag tummen åt dig o Malte på Måndag.Kram

Anonym sa...

Glad Påsk er med!