2009-04-22

Den heligt förbannade Pangisen

Jag brukar vara försiktig med mina åsikter som rör mitt privatliv och människor i min närhet. Jag vill värna om integriteten i mina åsikter och inte hänga ut någon eller såra någon på min blogg. Det kommer jag inte göra nu heller men jag tänker lufta min ilska, röka ut den ur lungorna

Oftast när man är arg, besviken eller heligt förbannad så går det över.

Om man inte som jag är extremt långsint.

Jag är heligt förbannad just nu. Inte på någon person i min omedelbara närhet eller någon vän. Jag är heligt förbannad på ett tillvägagångssätt. Ett oproffsigt och lågt tillvägagångssätt..

Och jag lovar.. Jag kommer att vara förbannad tills den dag jag får upprättelse.

På ett eller annat sätt så får man det.

Ni förstår.

Tiden jobbar alltid för den som har rätt!

4 kommentarer:

Monica sa...

ja så är det nog!!
Hoppas du slpper vara arg så länge *kram*

Majsanochmalla sa...

Det får fan vara måtta på toleransen... Jag är helt med dig!

Alltid!

Pok

Mallasintocksåbralla

Malte sa...

Nja, "tiden arbetar för den som har rätt" vet jag inte om jag håller med om det alltid stämmer.

pangis sa...

Jodå Malte.. Så är det, men man kanske inte alltid får veta det:-)