2009-04-24

Solig helg i sikte..

Skrattar än..

Helgen lovar sol.. Sol är lika med kortbyxor. Nu pratar vi inte shorts. En blekfet Pangis ska inte visas upp på stan om nu någon tror det, men en liten diskret piratmodell ska nog kunna platsa.

Snart stundar hemgång och gissa vem som ska montera windstoppern och cabba ner taket på bilen.

Premiär:-)

Skyttetävling för mig och sonen i morgon och skyttekurs för dottern på söndag med efterföljande kalas hos en av de bästa.

En fin helg stundar alltså.

Fru P.. om du läser (och det gör du ju) Ska bli kul att tampas med dig i A i morgon:-) För att inte tala om att träffa dig och de andra i familjen Råsbo:-)

7 kommentarer:

sofie sa...

Gå in på min blogg så kanske du får ett gap skratt som heter duga.

pezze sa...

här skiner solen full fart o har ballkongdörrn öppet för pallrar inte o ha det stängt då solen har skinit in här på f.m.. blir såå *phuaa* varm!! :P
sen på e.m skiner det in i köket..*phu*
men du e inte ensam om att inte vilja visa sin blekfeta ben, osv.. min e så bleka så man blir bländad av mig o inte av solen *S*

en lyckospark i röven, för ni ska skjuta i helgen!!!
hare gôtt!!!

Fru T sa...

Fru T om jag får be.....

Ska bli himla kul att ses och ge dig en match :-) Du får kolla in min pimpade neua.....

pangis sa...

Fru T min vän.. Jag slant med fingret.. En lång slintning förvisso men jag ber allra ödmjukast om ursäkt:-)

pangis sa...

Din Rosa neua?? Du rockar Fru T! En kvinna med en rosapimpad 9 mm.. Me like alot..

Tänkte ev köpa en rosa pipa till dotterns låneHämmerli..:-)

Fru T sa...

Japp min rosa, har det spridit sig till Närke?? Javisst ja den var ju med på vårträffen. Av nån anledning skjuter jag bättre med den sedan den blev rosa??

pangis sa...

Jag får pimpa min med tror jag:-)