2009-04-15

Pangis 38,2 på eftermiddagen

Halllååå

Var är alla som ska tycka synd om mig..?

Jag är faktistk dålig och sjuk men inte en endaste kryapådig, stackars dig etc hälsning står att läsa under kommentarer!!

Hooo Hoooo!!!

Den här förkylningen är faktsikt värre än de gånger när jag födde mina två barn, utan bedövning!

Tänk er det!! :-)

Det jävliga är att jag trots feber, och svårt att andas troligen måste gå på ett möte i kväll.. Det är så många andra som inte kan av olika anledningar.

Sömn, Ipren och hostmedicin så ska jag kanske orka en timme..

8 kommentarer:

Kia sa...

Naw!! Stackare du. Kan din sjukdom ha ngt att göra med att du inte får torka dig torr efter duschen??? Krya på dig!

sofie sa...

Förlåt mig har alldelles för mycket tankar uppe i skallen just nu.DET ÄR JÄTTE SYND OM DIG NU,HOPPAS ATT DU SNART KRYAR PÅ DIG.hOPPAS ATT DU SNART BLIR FRISK SOM EN NÖR KÄRNA,HÅLLER TUMMEN ATT DU INTE FÅR ÅTERTAG NÄR DU HAR BLIVIT FRISK.Osv kommer inte på nåt mera.Skickar dig styrke och tillfrisknad kramar till dig.Kram :-)

Flunkbuster sa...

Är man sjuk går man inte på möten! Därmed Basta!

Majsanochmalla sa...

Jag tycker synd om dig!! Det är jättesynd om dig!

Pok

Mallasitterpåsjukhushelvetetbralla

Anonym sa...

ÄR du karl eller???

Miasomtyckerduskasovainteblogga!BASTA!

✿Ewa sa...

Åh stackars stackars dig!! Det är sååå synd om dig! OCH du går INTE på möte ikväll, BASTA!!

kram

pezze sa...

mmm.. har sagt "krya på dig" i ett par inlägg tidigare....:/

kryp ner i din säng o kurera dig nu... :)

Monica sa...

inte alls synd om dig om du jobbar o går på möten!!
KRYAPÅDIG!!!!