2009-04-18

Vi hittade en liten sötnos i rabatten:-)

Vi hittade en liten sötnos i rabatten:-)

7 kommentarer:

Bästaste sa...

Dom brukar ha loppor!! Säg till Moroten att akta sig.

pangis sa...

P-O s rabatt.. ingen morot i närheten:-)

Malte sa...

mata den med leverpastej, absolut inte mjölk. Mjölk är inte bra för dem och daggmaskar har ni väl inte i kylskåpet.

pangis sa...

Kattmat och råa ägg:-)

Iraq-Lena sa...

Hemlängtan, bor såna på mitt lilla ställer hemma i Sverige. Försök lära den att inte vara i vägen, alltså på gatan bland plåtmonstren. Den betalar ingen hyra för sitt på i rabatten va? men besvära den onte om sånt. Hemlängtan igen....

Pangbruden sa...

Nej då vi brukar pyssla om dom små liven.. Jag gillar kottar

Sophia sa...

Åh va söt. Jag älskar igelkottar. Jag hade en som bodde bakom min högtalare i vardagsrummet en sommar.