2007-11-28

Värstingider

Värstingtider stundar! Jag har som mest att göra på jobbet under denna tid på året. Massa ekonomiska deadlines, det ska skrivas bokslutsrapporter, verksamhetsberättelser, kvalitetsredovsningar mm. Nya elever ska registreras och kallas. Befintliga ska ha betyg.

Det är ju juletider vilket innebär julklappsköp, adventspynta, stora julstädningen..name it! Till på köpet är jag ju begåvad med aktiva barn. Fjååårtisen går på en friskola med musikinriktning coh nu är det lussetåg och julkonserter varje helg och ett antal vardagskvällar. Nästa vecka far hon till England för julkonsertsuppträdanden och utöver alla skolkonserter har hon åtaganden med konfirmationen. Vi föräldrar måste hjälpa till så att logistiken fungerar för henne.

Det är då, när det är som körigast, jag går in på Apollos hemsida och drömmer mig bort en stund.

Någon gång i februari/mars ska vi resa bästaste vännen och jag!

2 kommentarer:

Curt sa...

Very cute. http://bisousbisouslounge.blogspot.com

Anonym sa...

Curt:

Thank´s!