2007-11-19

Beslut

Jag har hastigt och lustigt bestämt att jag och kära pojkvännen ska besöka butiken Jysk i afton. Jag behöver verkligen nya resårmadrasser till min säng. De förra inhandlade jag och exmaken när vi flyttade ihop för 16 år sen. Dom har visserligen varit riktigt bra och har bla pallat för två hoppande barn, men nu går det inte längre. Både jag och pojkvännen börjar känna av ryggen, vi ligger som i en "vagga", så nu får det vara nog! Jysk here we come!

F.ö har det varit så mycket tjafs här på jobbet idag att jag känner att jag behöver piggas upp. Och vad kan egentligen vara bättre än lite avancerad shopping då? ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Shoppa är alltid utmärkt tröst när man haft en dålig dag! Hoppas ni hittar nåt. BRA SKJUTET I LÖRDAGS FÖRRESTEN! grattis!

Pangbruden sa...

Tack o tack kära yngel!