2007-11-12

Häftigt

Kära pojkvännen lärde mig nyss hur man bloggar från mobilen. Man skickar helt enkelt text och bild via MMS. Jag blir alldeles salig när jag lär mig (och förstår) något nytt tekniskt så räkna kallt med att få se massa bilder från mina äventyr directly on-line:-) Visst är det häftigt?

Bilden jag la upp via mobilen tog jag förra veckan när hela kollegiet var ute och vandrade "Dovra sjöar runt". En liten nätt promenad i rejält kuperad skogsterräng på ca 1mil! Ja, ni läste rätt:-) Personligen har jag inga problem med skogsterräng, tränad som man är efter alla fältskytterundor. Jag har även rejäla friluftskläder och vandrarkängor. Det var nog värre för dom krakarna som traskade runt i gummistövlar, ett och annat skavsår blev det nog den dagen. Som kuriosa kan jag nämna att rektorn fick vi hämta med bil:-)

Inga kommentarer: