2007-11-25

Novemberpaket

I fredagskväll hade vi finbesök minsann. Dels kom världens bästa coach förbi på väg till tävling, dels kom bästaste vännen. Vi fikade, pratade i munnen på varandra, och skrattade. En fredagkväll helt i min smak! Av coach fick jag ammo i present, hemlagad minsann. Sånt gillar man! Jag fick även en fantastisk talisman av bästaste vännen, (Inte den på bild)En kopia av en talisman som ursprungligen kommer från Thutankamons grav, och betyder "önska". Men det jag önskade (Och det var inte något åt mig själv) har inte slagit in än. Hoppas den inte tagit skada av flygresan för jag vill verkligen att min önskan ska slå in, min och ynglets önskan! Sen ser jag i här i bloggen att jag skulle få damparfymen i present av henne OCH hon hade köpt en julklapp till mig!

Igår kväll på tävlingen träffar jag en av mina allra bästa skyttevänner, skomakaren, En tjej som är lika förvirrat glad som bästaste vännen. Man måste bara älska dessa kvinnor! Skomakaren bor i en annan stad men vi fick genast kontakt, själarnas förening. Hon kommer med paket åt mig. Ett fantastiskt snygg halsband,(bilden) hon har ett liknande själv som jag beundrat, och nu hade hon köpt ett åt mig! Vad ska man säga? Jag måste verkligen gjort massa gott som förärats så många presenter en vanlig novemberhelg.. och det är inte ens jul än...

2 kommentarer:

Anonym sa...

VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA har du fyllt år eller? Nä du är väl januaribarn? Kram kram från Hallonbergens vän V

Pangbruden sa...

Men hjärtat du kommer ihåg det! Wow! Du är väl bäst ändå. kramm