2007-11-25

Bra gener

Den här gänglige ynglingen är min förstfödde, nyss var han ett knott. Nu ska han välja gymnasiet! Bilden gör han väl ingen riktig rättvisa för han är snyggare än så (ja ja jag vet.. Han har ett utseende bara en mor kan älska ;-) Genom åren har han och fjåårtisen i familjen gett mig massa glädje. Jag är begåvad med sådana barn att jag har väldigt få bekymmer. Den här unge mannen har inte bara blod i sina ådrar han är genomsyrad av krut! Farfar, pappa, mamma styvfar, mammas morbror, alla är skyttar. Igårkväll visade han vilka gener han har, och sköt 46 träff (missade två skott) på sitt livs kanske sjätte tävling. Det är orehört imponerande gjort av vem som helst det. Men när det är ens son som gör en sådan prestation ja då överskuggar det allt! Och snart är det jul....

Inga kommentarer: